Ana Sayfa  Tüm Duyurular  Duyurunun Detayı

EPATS'ta Eksik Evrak Tamamlama/Bilgi Düzeltme/Ek Belge Sunma Hizmetinin Kullanımı Hakkında (18.02.2020)

EPATS’ta Sahip/Vekillik/Diğer İşlemler altında kullanıma açılan Eksik Evrak Tamamlama/Bilgi Düzeltme/Ek Belge Sunma hizmeti kapsamında 3 alt işlem gerçekleştirilecektir. Bu işlem gerçekleştirilirken tamamlama, düzeltme ya da ek belge sunulacak olan önceki işleminize ait evrak numarasının (2020-GE-…) girilmesi gerekmektedir. Böylelikle gerçekleştirilecek yeni işlemin ve evrakın Kurum içerisinde otomatik olarak ilgili dosyayla ve bir önceki evrakla ilişkilendirilmesi sağlanacaktır.

İşlem formu, girilecek olan evrak numarası ve alt işlem türüne göre oluşacaktır. Örneğin daha önce yapılmış olan Devir Talebine ilişkin bir evrakla ilgili eksik evrak tamamlama işlemi yapıldığında işlem formu “Eksik Evrak Tamamlama (Devir Talebi)” şeklinde oluşacaktır. Benzer şekilde Marka Yayıma İtiraz işlemine ilişkin ek belge sunma işlemi yapıldığında işlem formu “Ek Belge Sunma (Marka Yayıma İtiraz)” şeklinde oluşacaktır.

Bu hizmet kapsamında sunulan alt işlem açıklamaları aşağıda yer almaktadır:

1- Eksik Evrak Tamamlama:

Kuruma yapılmış olan herhangi bir işlemle ilgili olarak Kurum ya da başvuru sahibi/vekil tarafından tespit edilen eksik evrak bulunması durumunda söz konusu eksik evrakın sunulması için bu alt işlem kullanılacaktır. 

2- Bilgi Düzeltme:

Kuruma yapılmış olan herhangi bir işlemle ilgili olarak oluşan evrakta yer alan bilginin düzeltilmesi gerektiğinde bu alt işlem seçilecektir.

3- Ek Belge Sunma:

Kuruma yapılmış olan herhangi bir işlemle ilgili olarak o işlemin devamı niteliğinde olmak üzere ek belge sunulmak istendiğinde bu alt işlem kullanılacaktır. İtiraz işlemleriyle ilgili ek belgeler bu işlem kapsamında gerçekleştirilecektir.